Clienții pot plasa comenzi numai prin intermediul Magazinului Online. Nu sunt acceptate comenzile prin telefon, fax, e-mail, Facebook/Instagram sau poştă. După plasarea comenzii, Botanicus va trimite Clientului o confirmare scrisă, la adresa de e-mail indicată de client.

Comanda online

Produsul pe care doriți să îl comandați poate fi găsit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii ce conține categoriile de produse, din meniul din partea dreaptă cu toate categoriile și subcategoriile de produse sau prin folosirea câmpului de căutare. În momentul în care ați apăsat comandă/adaugă în coș, produsul va fi automat transferat în coșul de cumpărături.

După adăugarea în coș a tuturor produselor pe care doriti să le comandati, procesul de cumpărare se continuă prin apăsarea butonului și parcurgerea paginii de comandă. În pagina de comandă va trebui să completați următoarele:

  • Metoda de livrare (Livrare la domiciliu prin Curier sau la punctele de Pick-up )
  • Datele comenzii: Nume și prenume, Adresa completă (Județ, Localitate, Stradă, Număr, Scară, Bloc, etaj, Apartament, Interfon dacă e cazul), E-mail, nr. telefon.
  • Metoda de plată: alegeți modalitatea în care veți plăti comanda (plata prin CARD, ramburs la curier sau prin transfer bancar, prin Voucher.)

Anterior plasării comenzii, Cumpărătorul trebuie să confirme faptul că acceptă și a luat la cunoștință conținutul Termenilor și Condițiilor de Vânzare aplicabile.

Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteți să vă autentificați pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/șterge profilul dumneavoastră sau a face comenzi ulterioare fără a reintroduce datele de contact.

Valoarea minimă pentru o comandă este de 100 de Lei (sumă efectiv achitată de client, după aplicarea voucherelor, ofertelor și a codurilor de reducere și fără a include prețul transportului).  Botanicus România livrează exclusiv în România, pe întreg teritoriul României. Botanicus România își rezervă dreptul de a nu onora comenzile care nu îndeplinesc aceste condiții.

Anularea unei comenzi neprocesate poate fi făcută prin e-mail, la adresa de e-mail contact@botanicus.ro, până la momentul procesării acesteia de către Botanicus România (de regulă, în aproximativ 24 de h comanda va fi predată curierului, însă momentul predării către curier poate varia între 2 ore după plasarea comenzii și 48-72 de h). În urma înregistrării acestei cereri suma achitată va fi restituită în contul clientului în maxim 5 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile). Clientul înțelege și își dă în mod expres acordul ca rambursarea sumelor să se efectueze exclusiv prin transfer bancar, și se obligă să furnizeze Vânzătorului datele unui cont bancar pentru transferul sumelor.

În cazul anulării unei comenzi achitate prin voucher, Clientul nu poate solicita încasarea contravalorii voucherului în cont, ci doar emiterea unui nou voucher care va avea o perioadă de valabilitate ce va expira la aceeași dată la care expira voucherul inițial cu care s-a făcut plata. În cazul în care la data anulării comenzii voucherul era expirat, clientul nu poate solicita nici emiterea un nou voucher și nici încasarea contravalorii voucherului în cont, asumându-și implicit pierderea contravalorii voucherului.

Product added to wishlist